mandag 14. juni 2010

3-1

I går slo vi Philadelphia Independence 3-1. Det er deres første tap på hjemmebane i år og i tillegg var dette en kamp mellom #1 (oss) og #2 (Philly) på tabellen. Viktig kamp å vinne for å si det slik! Sånn ser tabellen ut nå :

FC Gold Pride 19
Freedom 15
Independence 14
Sky Bly 14
Red star 9
Breakers 7
Beat 2

Jeg kom inn i det 72. minutt. Det ble to mål på den tiden, et til oss og et til de. Synes ikke vi spilte en veldig god kamp på en veldig liten bane. Mye taklinger og mange pasningsfeil preget spesielt 1.omg. For oss som kommer fra California er det ikke alltid lett å aklimatisere etter lang reise og møte den enorme fuktigheten som preger østkysten av USA.
I går var det meldt regn, det kom ikke før etterkampen... Så det sier litt om hvor fuktig det var. Slutten av kampen ga veldig preg av dette for vår del.
Jeg gjorde vel ikke så mye da jeg kom inn, vi forsvarte oss for det meste :)
Nå gleder jeg meg til å møte jentene på samling, reiser til Amsterdam i kveld og venter på de andre der et døgn. Bra jeg har en mac med masse godbiter å se på!!

Nå er jeg klar for Nederland-Danmark!
Og må jeg si det igjen, aldri glem Tyskland i et mesterskap. De imponerte i går :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar