tirsdag 1. juni 2010

Mamma!

I morgen kommer mamma på besøk!!!!
Det blir kjempe koselig med besøk og Theodor er selvfølgelig i hundre :)
Jeg vet fortsatt lite angående den nye terminlista, som skal komme i mora, så vi har ikke helt planlagt alt vi skal gjøre enda. Men vi skal nok finne på mye gøy. Det første som må planlegges er Theodor sin bursdag, det er ikke så lett som i Norge... Ikke så mange barn å invitere her... Men vi fikser nok noe :) Var innom Party-land, en bursdagsbutikk over gata. Det ser ut som de har nok "stasj" til å lage bra fester her. Utsyr,godteri og alt du kan trenge finnes i stort og smått. Men så Amerikanske er vi da ikke blitt...

Ryktene sier at vi kommer til å få en nye spiller i klubben, en ganske så god en. Så da blir det enda mer konkurranse... Så nå må jeg virkelig ha warface, ellers blir det enda mindre spilletid. Jeg er ganske så sikker på at jeg spiller på et lag som bør være en av verdensbeste for tiden, så jeg får bra trening i hvertfall.
De to neste ukene blir veldig viktig for hva som skjer videre i min fotballverden!
Så fra i morgen bør jeg være god på trening :)

1 kommentar:

  1. Kos dere sammen med mimmim, tenker Theodor er helt i hundre nå...

    SvarSlett