fredag 18. juni 2010

Deilig å være norsk i Nederland

Da kom endelig alle jentene og Trine!!!
Vi har det utrolig bra i USA og mens jeg er her på samling savner jeg jo virkelig familien. Espen har vært på US Open, Theodor har lært å svømme og mamma har vært på vinsmaking i Napa Valley, så det er mye jeg går glipp av for tiden!! Men kjenner at det å være med norske jenter på fotballbanen også har vært savnet mens jeg har vært i USA. Snakke norsk, norsk ironi og humor!!! Det er virkelig godt å være litt norsk igjen :)

Her i nederland er det kun forberedelser til kampen i morgen som teller. Det er en viktig kamp, ikke bare fordi vi kjemper om fortsatt å være gruppevinner, men også fordi det teller på rankingen. Det er viktig i forhold til den siste playoff kampen, hvor vi heller møter nr 4-8 i stedet for en av de fire beste lagene i Europa.
Det ser ut som jeg starter som sentral i morgen, godt å spille fra start igjen. Så nå får jeg hvis at jeg ikke bare har spist burgere i Amerika-land!

Ellers veldig koselig å ha Trine på rommet her igjen!! Prater jo selvfølgelig mye fotball i disse VM tider, men vi har tid til andre ting også. I dag shoppa vi oss en grilldress hver!!!

Nå er det trening :)

Til familien: snakkes senere i dag ( når dere står opp...) og savner dere veldig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar