søndag 6. juni 2010

Kampdag

I går gikk ferden til Partybutikken og ja den er veldig Amerikansk... Svære greier og masse muligheter. Theodor synes nok det er litt stilig med en slags amerikansk bursdag, jeg derimot har mistet litt av kontrollen. Nå er jo ikke jeg kjent for å være veldig glad i å være vertinne for å si det mildt... :) Men hva gjør man vel ikke for barna!
Så i dag blir det poolparty og til nå er det vel 25 stykker på gjestelista. Jeg vet ikke helt hvordan vi kom til at det ble sånn og ikke visste jeg vi hadde så mange venner, men ser ut som Theodor er populær her :)
Hamburgere, pølser, pinjata,iskake,vannpistoler... Jeg tror vi har det meste klart!

I går var det strålende vær her og resten av familien storkosa seg på bassenget, mens jeg prøvde å holde meg inne for å forberede meg til kamp. Det er ganske så kjedelig til tider... Men var jo veldig glad for å starte som indreløper i går. Ja.. Kampen ja. Den ble 1-1 og det var så urettferdig som det kunne blitt... Vi kjørte over dem!! De fleste pleier vel å si det hvis det ikke går helt dems vei, men her i USA finnes det statistikk!!!
7-2 i skudd på mål, 18-10 i skudd, 14-1 i cornere...
Det var faktisk sånn at vi burde scora flere mål, men når alt kom til alt så lå vi under 1-0 lenge. Så da må vi jo bare si at uavgjort var bedre enn tap!
Jeg ble bytta ut med Camile Abily i det 62. minutt. Litt kjipt var det jo for det begynte virkelig å bli mere rom og flere overganger, som jeg liker. Men det gikk totalt sett bra for meg i denne kampen, så det kan jo love godt for neste kamp!


Mamma synes det var kjempe artig å være på kamp her. Masse folk (3400)og det skjer noe hele tiden.
Hun var sykt imponert over nivået: for et tempo på kampen!! Veldig gøy å se så mange gode spillere, spesielt Martha.
Så det var veldig gøy at hun fikk oppleve at jeg spilte synes jeg :)

Etter kampen er det autografskriving og Theodor synes dette er veldig stas, han har nå begynt å skrive til alle jentene som vil ha...

Han signatur er T

Nå må det jobbes med bursdagen...!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar