fredag 25. juni 2010

Dra meg baklengs inn i fuglekassa

Det starta fint i morrest, flyet gikk på riktig tid og været var strålende... Men så, liksom ut av ingenting, var det visst en "thunderstorm" i Philly...
Vi kjørte rundt flyplassen i 45 minutter å ventet på å få lov til å lande, men fikk nei!
Da ble det en tur til Atlantic City for å få litt mer drivstoff. Desverre jobba de ikke så fort på denne flyplassen, stormen kom nå nemlig hit også. Da kunne vi jo ikke fylle på bensin og det forstår jeg når vi satt mitt inne i stormen, jeg var også veldig fornøyd med at jeg ikke var oppe i luften!
Lyn,torden, hagel på størrelse med en 5 krone og kraftig vind.. Når dette så omsider var over, en drøy time senere... Kunne vi få bensin! Nå var det fint vær :)
Men nå var det for sent, med den innsjekkings prosessen det er å komme inn i USA var alle fly til San Fransisco gått kl 20.00.
Da var det inn på hotell og nytt fly går ikke før kl 14.00 i morra.

Da er det lov å si fy faen!

Takk og god natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar