mandag 28. juni 2010

Ut på tur ALDRI sur

Vi gikk på vårt første hjemmetap i dag, 2-0 mot Sky Blue.
Var egentlig gla jeg ikke var utpå der i dag!! Så dobbelt da jeg stod opp ( døgnomstilling) og 30 grader i skyggen. Kunstgresset stod vel nesten i fyr...
Lite underholdende kamp, og veldig lite bevegelse på banene. Folk hadde vel mer enn nok med å passe på seg selv ;)
En av våre spillere fikk hetesjokk da hun kom inn i pausen...
Jeg satt fint med et kaldt håndkle på hode på benken!

Nå pakker jeg bag igjen. Atlanta next! Men denne gangen med en kompis, Theodor skal være med på tur. Jeg gruer meg litt, for å underholde en fireåring på hotell kan være krevende. Men satser på at noen av jentene hjelper til litt ;)
Blir kjempe koselig å ha han med på tur, lenge siden sist!

God natt

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar