onsdag 9. juni 2010

Sliten...

Egentreninga i går, med finter og touch i nesten 2 timer, tok mer på kroppen enn jeg hadde håpa på. Så i dag var jeg litt tung... Og det var kanskje ikke beste dagen å være det på. Hadde firkantspill i en drøy time i dag, så turnering med 6 mot 6 og de som hadde "pause" løp i pausen. Så var jeg så heldig at jeg var på tapende lag i dag, så da ble det ekstra løping på grunn av det også!!
Så nå må warface on i morra igjen. Skal jeg ha sjans til å starte i helga igjen, har jeg ikke tid til flere tap på treningene....
Uansett om jeg gjorde det bra i forrige kamp, så er jeg så langt i fra sikker på laget. Nå er også Camile Abily er tilbake fra skade, så treneren vil nok gjerne ha henne på den plassen jeg spilte på i forrige kamp.
Får legge meg tidlig i dag... Kanskje det hjelper :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar