mandag 14. desember 2009

Døgnvilllllllll

Fy det var deilig med brødskiver igjen.Syltetøy og brunost med et glass melk!!!
Det spesielle med frokosten var at den ble spist kl 04.30. Theodor sovna litt for tidlig og våkna jo da normal Thailand tid. Jeg skal si jeg var ganske så våken selv også!
Så da ble det frokost og film. Morgenstund har gull i munn, heter det. Da klokka var 8 var det rydda i papirer, theodor i barnehgen, bilen levert på service og jeg ferdig med dagens løpeøkt ;) Sikkert ikke så imponerende for de fleste familier, men jeg var veldig fornøyd ;)
Nå derimot er jeg død, må snart krype til køys. Jeg kommer nok fort inn i norsk tid, men Theodor sovna kl 17.30 på sofaen uten middag og da selvfølgelig kvelds... Dette betyr vel frokost kl 03.00 og da er det ikke like koselig lenger. Det sies " en gang er ingen gang, men to ganger er en gang for mye".Så nå er jeg veldig sepent på denne natta!
Theodor hadde første dag i barnehagen på tre uker og i dag var det lucia feiring også derfor ble det nok litt mye på en gang.
Jeg har prøvd å vekke han, forferdelig mor. Men jeg vil jo hjelpe han inn i norsk tid. Men han er ikke i nærheten av å bry seg ;)
Så nå er jeg veldig sepent på denne natta!
Theodor hadde første dag i barnehagen på tre uker og i dag var det lucia feiring også derfor ble det nok litt mye på en gang.
God natt

_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar