fredag 18. desember 2009

Opptrening

For noen dager siden satt jeg meg ned med min venninne og "personlige trener", merete, for å lage en treningsplan.
Etter en litt for lang ferie var det på tide å begynne igjen. Nå har det seg slik at Merete er tidligere langrennsutøver, altså litt glad i å trene og trene lenge...
Nå har jeg kommet meg igjennom noen økter og ser et mulig lys i tunnelen i mars. Ikke særlig lenge til;) Men det som er veldig gøy og som jeg har drømt om lenge er at jeg kan sette opp treningen i år helt selv. Nå kan jeg endelig få brukt erfaringen min, på å få meg selv i god form. Så da legger jeg jo litt press på meg selv også da, for en gang skyld ingen å skylde på.

Jeg vet fortsatt litt lite om hva som skjer fremover, men oppdatering skal jeg komme med. Det første nå er at jeg har fått en meget spennende jobb i januar og februar. Salgsansvar for Stabæk kvinnefotball. Det blir veldig lærerrikt og spennende. En bra utfordring før vi reiser over dammen. Så jeg får bidra litt utenfor banen nå da ;)


Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar