tirsdag 22. desember 2009

Snart ferdig

Nå nærmer det seg jul, men jeg er ikke helt ferdig enda!

På søndag tok jeg, mamma og min svigermor med oss Theodor på Putti plutti pott. Det var suksess, blir litt langtekkelig for en rastløs treåring. Men heldigvis var det en nisse som var veldig morsom, det hjalp på.

I går var det matinnkjøp, er det mulig å bruke så mye penger i en matbutikk??!
Jaja, nå er det bare å begynne å spise.

Espen og jeg må ut i dag for å gjøre siste innkjøp, men da er det jul.
Nå skal dagens økt gjennomføres, så kan man vel spise med god samvittighet i kveld ;)

Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar