fredag 11. desember 2009

Norge!

Da er det siste dag her i Thailand. Jeg skal nå ut å kjøpe en
koffert, ble litt mer shopping enn planlagt kan du si.
I dag kjørte vi vannskuter, alle tre på en og full fres. Theodor
ville ha stor fart!!!

Skal bli deilig å komme hjem nå, gleder meg til brødskive med
syltetøy og brunost pluss et iskaldt glass med melk.

Bye the way; ser ut som det blir USA tur på denne familien neste år.
Jeg er veldig nære en signering med FC Gold Pride, som er i Bay Area
på vestkysten.
Det blir utrolig spennende og er vel en liten drøm som er gått i
oppfyllelse for min del. Gøy å få prøvd seg i et annet land!
Men jeg skal si at det er veldig skummelt også, mye som må ordnes og
ikke minst spennende å se hvordan Theodor vil takle dette. Han elsker
å prate engelsk for tiden, det høres mest ut som russisk for oss
andre så vi bør nok øve litt ;)

Det som er kjipt er at jeg må forlate Stabæk. Jeg har blitt tatt
utrolig godt i mot i klubben og blitt veldig glad i alle jentene. Jeg
er blitt glad i alle som står på rundt laget og ikke minst
supporterne.
Håper det blir gull til Nadderud neste år og at klubben fortsetter
sin utvikling, hvem vet kanskje jeg er tilbake der før vi vet ordet av
det!

Over å ut fra Thailand i år, skal ikke se bort fra at vi kommer
tilbake hit en annen gang ;)

Sendt fra min iPhone

_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar