tirsdag 29. desember 2009

Smokk

I går tok farmor å pakket med seg smokkene til Spania. Så nå er de borte...

Det er vel greit, i en alder av tre og et halvt år er det kanskje på tide. Tannlegen sa at når han blir fire må han slutte for da kan det skade bitt og tenner som kommer også.
For at det gjør noe med tennene han har nå er bare å se når han smiler ;)
Men jeg har egentlig ikke hatt trua på dette, men det gikk jo overraskende bra i natt. Etter litt mer om og men enn til vanlig sovnet han uten å mase. Jeg tror at avtalen om å gå å kjøpe mikkeklubbhus togbanen satt fortsatt så sterkt i minnet at det gikk greit.
I natt synes jeg han virkelig var tapper!!!
Han spurte ikke en gang etter smokken, bare lå å så i taket og fikk ikke sove. Til slutt ble han tørst... Og han gjespa hvert minutt!!
Så sa han; mamma jeg er så trøtt og sliten.
Tror han håpa på at jeg skulle gi opp og bare hente smokken. Men nå har vi jo alle bestemt oss, så da får vi ligge noen netter uten søvn!!...

Tidlig i morrest sa han at han savna smokken veldig. Han lurte på om det virkelig var sant at farmor og farfar hadde reist, med smokkene...

Så nå blir det en ny spennende natt!
Mikkeklubbhus har i hvertfall hvert en kjempe suksess, så avtale er jo en avtale, nå er smokken borte for godt!

Stor gutt ;)

Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar