lørdag 26. desember 2009

Ut på tur!

I dag ble dagens familiemiddag avlyst på grunn av at eirik, det ene barnet til min kusine, har fått ørebetennelse og fordi alle var snødd inne. Vi har nå utsatt denne julemiddagen litt...
Kan virkelig si det er hvit jul nå ja, makan til mye snø! I dag har det vært mye snømåking, jeg klarte å sette fast bilen i en brøytekant rett ved huset. Espen og snille naboer fikk bilen på rett kjør igjen :) Kvinnfolk bak rattet....

Nå til julens mest spennstige: dagens treningsøkt ble utført på langrennski!!
Masse snø i lysløypa som ligger bare 100 meter fra huset fristet veldig. Det skal sies at jeg var stiv i stort sett alle kroppsdeler hele turen og jeg merka fort at det var lenge siden jeg har hatt ski på beina.
Det v ar nydelige forhold i løypa og snøen på trærne var så tung at det var som å gå i en slags tunnel der de hang over løypa. Det gav mersmak, kan jo hende jeg får Espen med ut en dag også :)

Nå er det bare et middagsproblem her... Rester...nei det blir litt for tett opptil det vi nettopp har spist. Valentinos var stengt.... Hmmm,da blir det brød da. Litt flaut å si høyt kanskje :)

2 kommentarer:

  1. Det er ikke flaut å si det...: her ble det grandis i dag! En julemat-pause-dag i dag :-)

    SvarSlett
  2. Hmmm... Men delelageret burde da ha kjøpt inn en ekstra!! :)

    SvarSlett