tirsdag 8. desember 2009

Utflukt

I dag starta vi dagen paa bassenget, men det var jo ikke spesielt goy for Theodor. Heldigvis var hans to kompiser der. Men de skulle hjem til Norge i dag saa vi provde aa finne paa ting, folte vel at vi ikke var saa artig som de to andre gutta.
Derfor slo vi til med en utflukt. Vi kunne velge selv hva vi ville gjore blandt diverse muligheter.
Jeg foreslo sitte paa elefant, se elefant og ape show. Espen mente vi burde se flere dyr, saa da kutta vi ut elefant showet med slange show. For de som sa kjenner vaar famile ble det veldig intetressant. Gutta ville nesten ikke se paa slangene en gang!!!
Jeg folte litt press pa familien, tok litt ansvar ved aa ta en slange en rundt halsen :) Det gjor jeg nok ikke igjen og Espen kommer nok ikke til aa bestille slangeshow igjen. De synes vel ogsa at turen bak paa elefanten var en utfordring, skikkelig toff gjeng paa tur, tihi!

I morgen skal vi flytte inn til familien Torum i Patong.

Jaja, ingen uforutsette hendelser i dag, over og ut fra Thailand!

1 kommentar:

  1. Syns jeg ser dere... Foreslår at neste utfordring blir edderkoppshow. Med mitt kjennskap til familiens fobier syns jeg også at slangeshow var litt i overkant.

    SvarSlett