fredag 25. desember 2009

Hvit jul!









Så ble det en skikkelig hvit jul! Det var topp for store og små, ventetiden på julaften ble litt kortere når vi kunne leke litt i snøen.
Aking og bygging av snøhule var noen av aktivitetene.
Kvelden ble det litt venting for Theodor, men han var tålmodig og nissen var snill og kom innom med en gave før desserten :)
Theodor fikk jo alt for mye og masse flott, så han er super fornøyd. Jeg får jo mindre og mindre... Neida, super fornøyd med åretsgaver. Det er jo ikke mengden det kommer ann på men kvaliteten og den var stor!
I huset er det nå kommet en Nintendo Wii :)

Jeg er meget fornøyd med pinnekjøttet, jeg må si jeg hadde ingenting med det å gjøre... Espen er en mann for de store anledninger og med hjelp av sine svigers blir det alltid nydelig mat. Nå er de i gang med dagens ribbe, mens jeg sitter her og ser dum ut :)
Men for å være helt ærlig så er jeg en katastrofe på kjøkkenet ved store middager, selv ved julegrøten i går burde jeg ha holdt meg unna! Etter fjorårets introduksjon til innduksjonstopp holdt jeg en meget lav styrke på årets grøt. Det resulterte bare i at den aldri ble ferdig... Svigemor fiksa det :)
Nå er det tid for litt golf på Wii :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar