mandag 7. desember 2009

Jada sånn går nu dagan!

I går var Espen på golfbanen. Han var meget fornøyd med banen og turen. Han hadde caddie i 18 hull noe som er pålagt her i Thailand. Det går jo ikke helt vår vei på denne turen, Espen tråkka over på hull tre i et vanningshull. Men han ga seg ikke! ( sitat espen)

Jeg og Theodor kosa oss på stranda uten noe uhell. Jeg tråkka på en giftig brannmannet, uten en skade så min lykke er nå snudd!

I dag har vi vært på bassenget med familien Tørum. Veldig koselig. Men... Jada! Først så hadde theodor et "lite" uhell på toppen av en sklie i bassenget. Med litt dårlig mage kom det litt fort. Espen tok theodor vekk og ordna han, mens mor henta pose og våtservietter. Steg rolig opp stigen, sa sklien var stengt noen minutter og gikk i gang å vaske! Ikke pinlig, neida....
Listet meg rolig ned å håpet ingen hadde sett dette.. Jeg så rett inni noen smilende foreldre som alt hadde forstått!
Etter lunsj sklei Theodor i sklia og kom gråtende ned i vannet. Kutt i haka...
Vi dro til sykehuset der han måtte sy fem sting.
Ikke noe særlig opplevelse for hverken stor eller liten.
Han ble kneblet i et laken og fikk operasjons teppe over øynene.
Espen fikk ikke sitte ved benken, jeg fikk være der men måtte ikke prate!!
Åssen kan en mor se sitt barn hyle, kneblet og uten å se eller høre noen kjente!
Jeg prøvde så godt jeg kunne å si at jeg var der, men da kom den sinte dame doktoren å sa hysj!!!
Theodor var super flink, vi dro rett i butikken å kjøpte godis og en miniatyr tuk-tuk.

Det som nå er utfordringen er at han ikke kan bade på en uke!!!!!!!
I dag tok han av baderingene på barnebassenget og svømte sine første hundesvømmetak. Han dykker mest, men kommer seg bra fremover.
Så lykke til med resten av ferien for han bor i bassenget og havet.

Ellers har vi det helt supert ;)
I går fikk vi shoppa endel også.


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. ja, ja det er i allefall en ferie som det skjer en del. Men håper dere får kost dere litt også. Vi får skjemme bort Theodor litt når vi ser han til uken. Blir koselig å se dere alle igjen.

    Klem fra Bente

    SvarSlett