torsdag 29. oktober 2009

Back to real life!!

Da ble det tre poeng i går også. Nå har vi slått de to beste lagene i pulja på hjemmebane, noe som kan bli veldig viktig. For jeg regner med at Nederland blir mye tøffere på bortebane og i går så vi at når vi ikke er helt på topp blir lag som Ukraina også vanskelig å ta poeng i fra, spesielt på bortebane.

Som mange har fått med seg har jeg bestemt meg, eller vi har bestemt oss, for at jeg satser et år til på fotball. For det første er vi kommet frem til at jeg må føle at jeg er helt ferdig med fotball for å gi meg. Hvis ikke kommer jeg nok til å angre! Det lar seg løse med familien og neste år er det ikke på langt nær så mye samlinger som når det er mesterskap. Jeg vil gjerne være med på å få Norge til VM;)

Nå er jeg tilbake til real life her hjemme hvor fotball kommer i andre rekke, noe som er ganske deilig innimellom. Man kan ikke bare ha fokus på seg selv hele tida, blir jo ikke helt god i hode av sånn!! ;)
Theodor er blitt prikken... Han har fått vannkopper og klør!!!
Jeg tok mitt ansvar i natt og det ga ikke mye søvn, men godt å kunne være hjemme med en som har savna deg når han er syk!!
Blir nok mye sofakos og barnetv i dag ;) takk for playhouse Disney!!


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Kos deg med Theodor hjemme i dag. SÅ han i går med alle prikkene,han er bare helt herlig.

    SvarSlett