fredag 23. oktober 2009

Nederland!

I dag har vi trent på kamp stadion, som er Nadderud :) Jeg må bare si at jeg trives veldig godt der. Ballen triller så fint og skuddene satt perfekt!!! Det skal ikke mye til...!
Jeg og Trine kom oss ut i dag igjen, og i dag fikk vi oss en klipp hos frisøren. Det var veldig på tide! Spesielt for Trine... :)

I morgen spiller vi en meget viktig kamp på veien mot VM. Det er ikke snakk om vinn eller forsvinn alt nå, for det er jo første kvalifiseringskamp i gruppa...
Saken er at det er blitt mye tøffere å kvalifisere seg til mesterskap!! For det holder ikke bare å vinne pulja!!!....Hvis vi vinner pulja, må vi alikevel spille kamp mot en av de andre pulje vinnerene, som da kan være feks Sverige, Frankrike eller Tyskland for å kvalifisere oss.
Vinner vi ikke pulja blir ting enda vanskeligere. Så i morgen er det Nederland på hjemmebane og da ligger det i korta at vi vil ha tre poeng!! Dette er faktisk en bronsefinale fra EM så det blir veldig tøft.

Men som sagt er det på Nadderud, så jeg gleder meg!
Trine også... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar