onsdag 7. oktober 2009

Power Nap!

Da er Theodor endelig i seng...



I dag morest var han klar for å feire sin far kl 06.00, jeg klarte å drøye den til 06.13....

Det var vel egentlig ikke noe poeng å ta han opp i senga og forklare hvert andre minutt at det er litt tidlig å vekke pappa, når han for lengst hadde våknet til denne samtalen. Jeg prøvde jo litt hviskende i starten, men for en treåring er hvisking veldig vanskelig. Spennende ja, men etter de tre første ordene har samtalen egentlig fått høyere lydnivå enn til vanlig. Da kan like godt bursdagen begynne :)



Så kommer tiden etter barnehagen, da vi skulle kjøre en tur til senteret. Før vi var kommet ut av garasjen hadde han sovnet... Ja,ja en liten power nap er vel fint! Det kan man vel angre litt på når kvelden kommer. Kl 20.00 stod han naken her på gulvet og hoppet opp og ned, mens han sa:

- se så høyt tissefanten min hopper!!!! Like høyt som meg!!!



Takke meg til smokk, den har en helt magisk evne til og få barn til å roe seg ned. Enda et prinsipp man skal bite i seg nå man blir foreldre. Smokk etter tre år... Ja,ja i hvert fall noen mnd til! 15 minutter senere sov han søtt :)
Må bare legge ved et bilde fra Gokart kjøring i Spania i sommer:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar