søndag 11. oktober 2009

Ut på tur aldri sur!

Det ble en meget tidlig start på lørdagen og jeg var veldig glad for at det ikke var fullt fly, det ble god plass å sove på!
Frisk og opplagt møtte vi vinteren i Tromsø, for der var det vinter nå. Det er helt greit at den ikke er kommet hit enda, kan godt vente til sesongen er over...!!
Det ble en tett kamp mot et tøft lag, og dessverre klarte vi ikke å få mål denne dagen. Selv med straffe ville det seg ikke!

Veldig kjipt, men stillingen står fortsatt likt i forhold til at vi må vinne de to neste uansett for å kunne ta gullet. Det blir skikkelig tøft der vi møter to veldig gode lag i Kolbotn og Røa i de to siste kampene. Vi må spille bedre enn noen gang!

Ellers ble det en meget artig kveld i Tromsø. Vi spiste middag på Egon og dro på en pub for å se Danmark-Sverige. Nå har vi for øyeblikket bare en danske på laget og hun var meget fornøyd med kampen! Vi andre fulgte nok ikke like entusiastisk med, men vi hadde det veldig koselig for det. Jeg må si at det er utrolig mange koselige og artige jenter på dette laget, jeg lo veldig mye i løpet av kvelden!!! Lise Klaveness er en av de som virkelig kan få meg i veldig godt humør, jeg har det veldig gøy i hennes samvær.

Søndagen bar det av sted til flyplassen igjen, tidlig... Denne gang fikk jeg en hel treseter alene!!!
Jeg ble henta på flyplassen av familien og vi benytta dagen til å besøke noen venner av oss som ikke bor så langt unna. Veldig koselig å få tid til venner innimellom.

Theodor lekte fint med de to herlige jentene deres, de "voksne" gutta fikk spilt litt Tiger på Wii mens vi voksne jentene fikk litt tid til å skravle. Det ble også tid for Mac'ern, et skikkelig gourmet måltid.













1 kommentar:

  1. Dette er gøy Solveig!Fint å kunne lesre litt om andres liv når man ikke gjør så mye selv:-)
    Tommel opp for deg!

    SvarSlett