mandag 19. oktober 2009

Samling

I dag har jeg hatt litt kvalitetstid med Theodor siden jeg nå skal være borte en uke. Vi brukte god tid på morningen før vi dro til barnehagen. Så henta jeg tidlig slik at vi kunne ta en tur i Nadderud svømmehall!
Der kosa vi oss fælt også ble det en happymeal på Theodor etterpå! Når vi kom bort i garderoben ble det mye leking med jentene på laget, noe som alltid er veldig stas :)

Nå tenkte jeg å pakke litt til samling. Det er nemlig landslagssamling fra i morgen til neste onsdag. VM kvalik mot Nederland på lørdag (Nadderud) også er det...hmmm...mest sannynlig Slovakia til onsdagen (Skagerak Arena). Har ikke alltid like god kontroll på alt!

Det blir veldig spennende med nytt trener team og noen "ny-gamle" spillere. Jeg ser at det er veldig stor konkurranse på midtbanen på denne samlingen, så "voksen" som jeg er blitt er jo det veldig gøy og utfordrende....... :)
Vi skal bo rett ved Operaen så jeg og Trine har bestemt at vi skal ta vårt første besøk på Opera taket!! Føler jo at alle har vært der så er vel på tide.... :) he-he

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar