fredag 16. oktober 2009

I morgen spiller vi nok en "cup-finale". Siden vi klarte å ryke ut av cupen rekordtidlig, har vi nå laget vår egen cup, hver kamp for å ha sjans på gullet!!

På nadderud i morgen møter vi Kolbotn, "min" klubb ;) De har hatt en meget god sesong og imponert flere enn meg. Men føler det blir feil av meg å si at de overgår alle mine forventninger. Saken er at laget har veldig mange gode spillere og Kolbotn har alltid hatt en bra vinnerkultur! Det er gøy å se at de unge virkelig har tatt over når jeg og flere av de "gamle" sa takk for oss. Håper de klarer å holde dette neste år også, de kan jo teoretisk sett ta gull i år. Det blir en tøff kamp mot et lag som kan krige og spille ball, et spillende Klepp altså...

Vi må vinne mot Kolbotn og jeg gleder meg til kamp på nadderud! Desverre kræsjer gutta sin kamp med vår og det gjør nok at vi ikke får med oss alle supporterene. Uansett nadderud er og blir vår festning der vi trived! Sist kamp, da spilte vi i flomlys og flere supportere møtte oss med bluss i mørket! Helt gåsehud!!!!!!!!!!

Når man har spilt i en klubb der man forventer medalje og bra spill. Ikke minst at undertegnede ledet ann. Er det helt rørende å høre - Vi skal stå og aldri gå!! Det villeste er at ingen forventer noe, selv om vi er "kjøpe laget", ti-hi!! Dette at ingen forventer noe, de bare liker oss alltid uansett kan for min del være den avgjørende faktor for at jeg klarer å ta ut alt i de to siste kampene og vil gi alt tilbake til de BLAA!!! De fortjener det, for makan til oppslutning har ikke kvinnefotballen i Norge sett. Jeg håper vi som klubb kan klare å gå forann å få kvinnefotballen sakte men sikkert litt mer på kartet! For på nadderud er det gøy å gå på kamp;)

Som et nytt lag har vi vært litt.... Hehe... Ustabile. Vi merker at vi ikke kjenner hverandre så godt i de periodene hvor det går i mot. Men det blir bedre og bedre! Stabæk er kommet for å bli og nå får vi bar vise hva vi står for i morgen. Jeg tar med meg vinnerkulturen i sekken ;) Håper mange kommer kl 13.00, vi sees!

_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar