tirsdag 6. oktober 2009

Velkommen!

Først av alt, velkommen til min blogg :)

Dagen i dag har vært meget innholdsrik. Egentlig startet den i natt, da Theodor fikk det for seg at han skulle stå opp... På den tiden av døgnet er man ikke alltid helt seg selv, men i natt forstod jeg fort at jeg mått jobbe hardt for å kunne legge meg igjen. Etter mye om og men sovnet vi alle tre i vår "kjære" 150 cm "dobbeltseng" ( høyere makter vet hvor mye jeg ønsker meg en 200 cm)
Når vekkeklokka da ringer er man ikke like klar som man skulle ønske man kunne vært....
Påkledning, småkrangling om barnetv og matinntaket. Ting tar tid, men vi kom oss i barnehagen før tiden!

I dag har jeg jobbet som vikar i barnehagen til Theodor som innebar en tur med Nassenøff-gruppa (2 åringer). Det er alltid artig på tur, men i dag var det mest interressante vi oppdaget et komlokk vi kunne hive steiner ned i. De er jo veldig søte!!
Etter jobb var det å kaste seg i bilen for å rekke å bake en sjokoladekake før trening (Espen har bursdag i morra). Det gikk heldigvis uten knall og fall på kjøkkenet!

Titta ut av vinduet og innså at det var PISS regn, vindfullt (til å være østlandet) og 8 grader... Det er de dagene man ikke gleder seg til å gå på trening!
Så er jeg ikke mer vanskelig enn at jeg vet det er "små-bane" spill på trening og hadde det veldig gøy!!!

En veldig fin dag og for de som kjenner meg, MEGET innholdsrik. Nå er det bare å pakke inn gavene og ha alt klart til kake på sengen i morgen.
God natt

1 kommentar:

  1. Å vad kul att du startat blogg! Den ska jag följa, ser att ni ligger bra till nu inför slutspurten av serien, lucka till! :) Kramar Amme

    SvarSlett