søndag 18. oktober 2009

Sykt deilig!!!!

I gårslo vi Kolbotn hele 5-1!!! Det skal sies at det var jevnt i 1.omg. Men så var det bare et lag på banen. Undertegnede klarte til og med å score med hode på corner, noe som ikke skjer hver dag ;)
Det var også sykt kult å kunne gi alle som møtte opp og spesielt supporterene denne seieren. Nå blir det seriefinale på Røa om to uker!!!!

Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

3 kommentarer:

  1. Da får jeg bare gratulere med bruk av hode... Det burde du kanskje gjøre oftere. Du vinner jo de fleste hodedueller på midtbanen.
    Tror du blir seriemester i år jeg!! Du vet jo hva jeg syns om Røa.

    SvarSlett
  2. bente@kolbotnil.no19. oktober 2009 kl. 09:03

    Gratulerer med seieren, likte det vel egentlig ikke, men, men jeg synes nå det er artig at Trine og du vinner. Lykke til om 14 dager.

    SvarSlett
  3. Ja jeg vet det Gubben :) og hyggelig at du fortsatt heier litt på oss da Bente!!! Det setter vi pris på vettu :)

    SvarSlett