fredag 9. oktober 2009

TGF

Jeg digger fredager!!
Det er tidlig trening med laget, så vi får en skikkelig familiefredag.
Etter trening i dag var jeg nok en gang vikar i barnehagen, jeg fikk litt kommentarer på trening om at jeg nå må ha tråkket langt over gjennomsnittlige dager på jobb!
Jeg trives veldig godt i barnehagen, det eneste minus er at det nå er en veldig snørr periode... Man kan ikke forstå hvor mye det er før man har jobba i barnehage, nok om det!

Etter jobb dro hele familien i butikken... Uten plan...
Hvor vanskelig er det å finne ut hva man skal spise til middag!!!!???!!?
For meg og helt sikkert en million andre er dette et mareritt.
Det ble Toro lasagne.....

Theodor fikk besøk av en nabo jente og de har lekt i noen timer. Fikk vel en kjærlighet hver, noen få smurfe pastiller og fire smarties. Det er faktisk mer enn nok til å få et sukker-kick!!!
Om det er stemninga rundt det å få godteri eller om det går rett i blodet vet ikke jeg.. Men bildene sier kanskje litt, påvirka blir de i hvertfall :)












Det er helt herlig å se all den energien barn har, skulle gjerne hatt en brøkdel.
Jeg har ikke samme energinivå så her venter sengen snart, for i morgen skal vi spille kamp i Tromsø. Oppmøte Gardermoen 07.15
God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar