lørdag 27. mars 2010

14-0.......!

Ja hva skal man si når man vinner 14-0 i en VM kvalifiseringskamp...
Vi leda 8-0 til pause!
Jeg visste at det kom til å bli sånn, det er jo litt kjipt at FIFA har tatt bort det første gruppespillet. Før var det et gruppespill hvor de "beste" av de "dårligste" nasjonene kom inn i andre gruppespill. Slik at det ikke ble slike resultater som nå! Vi tror liksom kvinnefotballen blir bedre av å la flere få være med i de "store" sitt selskap. Dette er jeg SÅ uenig i!!!
Akkurat det som ble gjort med utvidelsen av Toppserien også. Man må ha overvekt av av god kvalitet for at kvaliteten skal være god.
Det ble mye mål i hvertfall og en del bra angrepsspill. I tillegg teller denne kampen også tre poeng, så vi er godt fornøyde.

Nå sitter jeg på Thon hotell i Lillestrøm og venter på morgendagens REISE til Hviterussland.
Først skal vi fly til Riga, så skal vi fly til Minsk og derifra skal vi kjøre buss i 4-5 timer til en by som heter noe på G... :)
Nå er det bare å flytte døgnet noen timer lenger vekk fra USA, først sommertid og så inn i Hviterussland tid.....
Jaja, skal si jeg er veldig fornøyd med å klare meg så bra som jeg gjør akkurat nå. Kampen i dag gikk tross alt kl 05.00 Amerikansk tid!
Men nå er det andre etappe av denne reisen, og jeg skal nok klare dette også! Tre poeng blir like viktig mot hviterussland på tirsdag som mot Makedonia i dag, det skal også sies at dette blir en mye vanskeligere kamp. Hviterussland har tatt flere poeng i pulja og vi aner jo ikke hva vi møter!!!!! Det kan bli spennende.

Over og ut fra Thon hotell Lillestrøm

1 kommentar: