fredag 26. mars 2010

I dag har vi hatt photo-shoot!
Dette er mine bilder da, som dere ser er det litt dårlig kvalitet. Men det sier mye om denne photo-shooten...
Litt kaotisk, det tok utrolig lang tid.... Og på lagbilde ser dere hvor mange som ser på fotografen... Lise, Cecilie og Toril dere var eksemplariske!
Colombo var i støtet i dag og hun var på mange flere bilder enn dette,men jeg måtte begrense det rett og slett.


Det artigste som har skjedd i dag er at Isabell hadde mista Iphonen sin i 20 minutter!!!
Mens vi trente i dag hadde vårt støtteapparat byttet garderobe for oss, de pakka alle sakene ned i sekkene og flytta det over gangen.
Isbabell kom inn i garderoben i fyr og flamme over at hun ikke kunne finne sin nye Iphone med høretelefoner inni og slippers...
Hun gjenntok til stadig i garderoben at vi alle mått lete igjennom tingene våre og ble vel ikke blidere når ingen fant tingene. For oss andre var hun mer en litt irriternde bakrundsstøy... Jeg hjalp til med litt research og fant ut at vår administrative leder var personen som hadde rydda tingene!
Dette hjalp ikke Isabell, hun ble nå bare enda mer irritert, kom trampende inn med nydusja krøller og gule fotballsko inn i bussen! Hvor f... er Iphonen og slippersa mine a´!

Bente ble ringt til og mente bestemt at hun hadde lagt alt i en skobag, alle opp med tingene sine igjen for å lete... Men nei! Ingen hadde Issa sine ting...
Nå ansatte vi advokat Lise på saken for å få erstaning, Bente skulle tas!
Lise ble med inn på rommet til Issa for å planlegge. Da hun så at Issa sin skobag så veldig stor ut spurte hun pent og rolig... Har du sett i skobagen din da... JA!!! Sa Issa... Og akkurat... I hennes egen skobag var alt!!
Så da ble det mye latter i gangen :)

3 kommentarer:

  1. Lykke til i morgen!

    SvarSlett
  2. Neida så, sånn kan det gå :P

    SvarSlett
  3. hahaha, kan tenke meg hun var nokså irritert da. men koselig og morro bilder. gleder meg til kampen i morgen. skal benke meg foran tven. masse lykke til.

    anja

    SvarSlett