lørdag 27. mars 2010

Kamp

Da er det klart for kamp! I dag skal vi spille VM kvalifisering mot Makedonia. De skal vi slå og det er ikke fordi jeg undervurderer dem, men deres resultater er såpass dårlig at vi ikke har lov til å tape. Nederland slo de 13-1...Slovakia 9-0... Den eldste spilleren deres er 22 år!
Jeg lover aldri at vi skal vinne med mange mål, men jeg skal garantere tre poeng i dag.
Nå tror alle at vi tar lett på motstanderen, men seriøst! Det er landskamp, det er stor konkurranse om plassene i laget, det er tv kamp. Det er ingen hos oss som går utpå der å tar lett på dette. Vi er kjent for å være best til å spille mot de beste. Så nå kan vi få muligheten til å bevise at vi også kan spille ut dårlige lag!
Jeg er aldri opptatt av de uviktige tingene som at det er ganske kaldt ute, det rett og slett piss regner så kunstgresset kommer til å bli meget sleipt og vått...
Så det tenker jeg ikke på!!!!;)
Kampen sendes kl 14.00 på TV2


Sendt fra min iPhone

__________________________________________________
Bruker du Yahoo!?
Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen
http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Lykke til! blir nok noen guldbrandsen og wiik mål i dag! :)

    SvarSlett