onsdag 10. mars 2010

Første trening:)

I dag har vi hatt to fotball økter. Jeg " takker-vidda" for at de ikke var så veldig harde, for kroppen er litt døgnvill enda. Den gleden er jo ikke langvarig siden vi faktisk skal spille kamp i morra...
Her er de veldig opptatt av kommunikasjon på banen, veldig bra... men jeg sliter sykt med navn. De heter jo sjelden det samme på banen som utenfor :)
Det er mye bra fotballspillere her, men vi er jo veldig mange. Jeg er ikke vant til å ha 25 spillere på trening, eller hva Toppserielag!?!?! Marta er ikke kommet enda, så ut i fra de jeg har sett i dag er C. Abily den som har imponert meg mest. Jeg visste hun var god altså :)men nå har jeg opplevd å spille sammen med henne også. Det ser ut som vi skal spille 4-3-3, veldig glad :) For dere som kjenner meg godt på banen spiller vi her med verdens letteste ball. Den er laget spesielt for ligaen... Flott ikke sant... Badeball på trening :) Ikke så glad, men det er ikke henge gress!

I mellom øktene fikk vi oss en bil vi skal ha i noen dager før den bilen vi skal ha er klar. Det var en hvit Volvo cab....! Tror dere Theodor ble glad eller :) Vi får prøve caben i morra og ta litt bilder.
Så bar det av sted i matbutikken for å få kjøpt inn litt mat. Snakk om
størrelse på matbutikk, varer og ikke minst vare utvalget. Det er også sykt billig her!
Etter økt to bar det av sted for å kjøpe inn viktige ting.... vaskeremedier,stekespade,glass, støvsuger o.l Etter å ha brukt nesten 2 timer på Target,som er obs ganger fire, hadde vi kjøpt ganske så mye, men brukt under 2000 kroner. Det er faktisk helt vilt :)
Theodor sovna på noen puter i handlevognen, sykt tragisk av meg å ikke ta bilde av det. Men det sier litt om hvor sliten jeg er akkurat nå. Så nå er det natta her og god morgen til dere.

Legger ved et bilde av den banen vi trener på for tiden, stadion vi skal spille på blir renovert.
Så kan dere se at det finnes flere sider av USA :)

2 kommentarer:

  1. gulbrandsen og marta, den nye superduoen!

    SvarSlett
  2. Åååh, som jeg savner Target!!! Det var favorittbutikken min i USA(når det ikke var snakk om sport- eller klesbutikk da)HAr jo ALT der.

    SvarSlett