torsdag 4. mars 2010

tap...2-1

Så kom vi oss fort ned på jorda igjen. Vi tapte fortjent plasseringskampen mot Danmark 2-1. Så siden jeg var kommet i så godt scoringshumør, scora jeg like godt i eget mål denne kampen..
Ja,ja det høres veldig ille ut, men saken var at jeg løp alt jeg kunne "hjem" for å rydde opp. Så prøvde jeg å stikke frem foten for å hindre at innlegget kom forbi meg. Kanskje ikke så lurt å putte den mellom beina på egen keeper. Men det hadde nok sett veldig rart ut hvis jeg hadde latt den gå forbi meg også... Jeg ante jo ikke hva som skjedde bak meg... Håper ikke det bare var medspillere der :)
Vi var ikke så gode i denne kampen, men vi hadde mange nok muligheter til å skape sjanser og mål. Det var et forferdelig vær i denne kampen! I slutten av første omgang så jeg ingenting på grunn av at det regna så kraftig vannrett inn i øynene mine. Mot slutten skal jeg innrømme at det var tungt å flytte beina på den regntunge banen. Det er første gang jeg har vært på Algarve uten å sitte ute å nyte sol et eneste minutt!!
Synd vi avslutta med tap, men det har vært god trening på å møte gode lag. Vi jentene var ute å spiste middag sammen på kvelden. Noe som var veldig koselig :)

I dag har vi stort sett stått i kø på flyplasser og sitti i fly. Tar tid å komme seg fra Portugal til Norge. Endelig hjemme hos gutta mine :)
Nå begynner siste innspurt for pakking for USA!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: