torsdag 11. mars 2010

Supert

Jepp... Spilte en omgang og det gikk ganske bra. Litt uvant når det er så mange som ikke kjenner hverandre enda på banen. Vi spilte mot et Japansk profflag som hadde en hel haug med landslagsspillere, så det var god matching. Vi vant 3-0. Jeg skulle bare spille en omgang pga "jetlag" og fordi treneren vi se så mange spillere som mulig i kamp. Jeg fikk fem minutter av 2.omg også, så hva skjer da med "jetlag" Sola!?!? Tråkka over da vettu... Så nå får jeg ise litt og håpe at jeg blir klar til kamp på lørdag. Stresser ikke så mye med det, det eneste som er kjipt er jo at jeg snart skal hjem på samling... Så hadde jo vært greit å fått de treningene det er i denne perioden jeg er her!

Shit happens og jeg må jo sette den litt på min egen kappe når man spiller kamp i "jetlag"!

2 kommentarer:

  1. Ja slik kan skje.. håper det ikke sitter i for lenge.

    SvarSlett
  2. grattis med debut da!

    SvarSlett