tirsdag 16. mars 2010

Trening

Jepp! I dag var jeg med på hele treninga. Det gikk bra, kne og ankel holdt. Har hatt is på "hele" høresiden etter trening for å være sikker. Alltid en fare for at noei kroppen låser seg eller hovner opp... Helt naturlig ;)
Så nå krysser jeg alt for at det går bra de neste dagene også.
Koser meg på trening her! Masse ball og spill. Stor firkant og possesion for de som interesserer seg ;)
Vi spiller for øyeblikket 4-3-4, ååå me like!!!! Så koser meg på formasjons trening også.
Vi jobber fortsatt mye med å bli kjent med hverandre på banen. Etter denne uka blir stallen tatt ut så da kommer vi nok til å trene mye relasjoner. I dag kom Marta, så nå er alle tilstede. Gleder meg til å se henne i aksjon ;)

God natt fra Dublin CA

__________________________________________________
Bruker du Yahoo!?
Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen
http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar