onsdag 31. mars 2010

Grodno i Hviterussland


Det var en lang og slitsom reise hit, men takket være min nye Mac og serier gikk det faktisk ganske bra.
Vi slo Hviterissland 5-0, egentlig en bra prestasjon synes jeg. Nederland har spilt uavgjort mot de på hjemmebane, så borte (med den reisen) på en ujevn gressmatte var dette et bra resultat.
Vi var egentlig veldig positivt overrasket over Hviterussland, ja de lever litt i 50-tallet, men det var rent og fint på hotell og i garderoben. Vi fikk også varmt vann i dusjen, selv om det to 20 minutter... :)
Dette er bilde fra rommet til meg og Trine i Grodno, nydelig!

Litt trøtt på flyplassen i Minsk og det andre er fra garderoben, fine stoler :)

I natt dro vi fra hotellet kl 02.00 og ankom flyplassen i Minsk kl 06.00. Da reiste de andre i fra oss mot Norge, jeg og Leni som skal til Frankfurt har sitti her en stund nå... Flyet går kl 14.35... Så det næremer seg!!!!!!!
Etter Frankurt bærer det direkte til San Fransico. ÅÅÅ så jeg gleder meg til å se gutta mine igjen!!!!! Føles som en evighet siden og jævla mange mil siden...

1 kommentar: