torsdag 25. mars 2010

Hønefoss

Da er jeg på Hønefoss... Artig å se alle jentene igjen!
Vi har hatt en trening i dag, jeg var ikke med på treninga. Jeg løp litt og prøvde å få litt reise ut av beina.

Nå sitter jeg og Trine i senga på hotellet, så alt er sol vanlig! Vi har sett på "Friday night lights", helt konge serie ;)
Gleder meg til brødskiver og melk i morra, også skal jeg være med på fotballøkta på ettermiddagen ;)

Theodor har hatt en bra dag på preschool i dag også. Ut i fra det vi for ut av han da. Fikk vite et ord til på sangen i hvertfall ; I love you today!
Det le ikke noen store innkjøp på IKEA i går, men Theodor røpa at de hadde vært på Mc'ern... Med en gang mor er på tur, danser gutta på bordet!!!

God natt... Dag... Ja hva det nå enn er!

__________________________________________________
Bruker du Yahoo!?
Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen
http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. så bra! var vel stas å se igjen trine...
    lykke til videre på samlingen..

    SvarSlett