torsdag 18. mars 2010

Ut på tur

I dag var det vanlig fotballtrening, i går hadde vi styrke/hurtighet i 2 timer. Det var en slags sirkeltrening, med mange forskjellige øvelser. Hoppetau, hekker, kjegler, løp med vekter, hopp med vekter... ja osv. Det var ganske gøy til å være trening uten ball :)
Nå er vi alle på trening så det blir veldig spennende og se hvilket lag han setter opp i morgen for treningskamp mot gutter. Jeg føler meg litt usikker på start 11érn... Men det er jo typisk meg, spiller meg ut av laget i løpet av en preecamp! (i hvertfall før i tiden)
Jeg får gjøre en bra kamp i morra da, enten om det er fra start eller som innhopp. ( Var det ikke typisk at dette måtte være en kamp mot gutter da... :)

Etter treninga dro vi til en fysioterapaut som heter Dana, hun har en Ranch rett ved banen. Her fikk Theodor møtt hunder, hester, gris og høner. det som var mest gøy var nok den veldig store huska :)

Jeg klarte og overtale gutta til en "liten" shoppingtur... Vi kjørte nemlig forbi et Mall...
Der hadde de en Abercrombie & Fitch butikk, Footlocker, Aeropostale, Gap kids og det var vel 1/10 av det som var der. Jeg fikk tak i noen super gode Nike sko til 500 kr, det er billig til å være en vanlig butikk, ikke en outletstore!

Ja som dere ser, er dette noe av mitt innkjøp. Og ja jeg er glad i blått.... :)
Nå må jeg legge meg, lade opp til kamp i morgen kveld.

1 kommentar:

  1. du har nok ikke spilt deg ut av laget :) lykke til!

    SvarSlett